Kundeservice: 51 80 43 66
info@linella.dk

Gratis fragt med forsikring ved køb over 599,- Ellers kun 29,- kr.

HANDELSBETINGELSER

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra Linella Beauty ApS. Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem os og dig som køber. 


Brug af varen 
Linella Beauty ApS indestår ikke for, hvordan køber benytter varerne, heller ikke for fejlanvendelse.
 

Dokumentation og vejledning 
Hvis der findes produktbeskrivelser og brugervejledninger til varen, findes disse under produktbeskrivelsen på hjemmesiden.

Henvendelser 
Henvend dig gerne på e-mail: 
info@linella.dk.  Ved alle henvendelser, der drejer sig om en allerede afgivet ordre, bedes du angive ordrenummeret, da det letter behandlingen af din henvendelse. 

Telefon support fra kl. 10-16 på hverdage. Onsdag dog fra 16-20.

Fragt og levering 
Levering af varer fra Linella Beauty ApS anses for sket, når forbrugeren har fået varen udleveret. Forsendelsen af varer sker via Post Danmark med mindre andet er aftalt. 
Leveringstid er ca. 1-3 hverdage, hvis andet ikke er skrevet ud for varen. Kommer pakken retur til os, fordi den ikke er afhentet på posthuset, får du det indbetalte beløb minus fragt og et ekspeditionsgebyr på 50 kr. retur.

Risikoen for varerne: 
Risikoen for varen overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet.

Husk at gemme original emballage, da varen ved evt. reklamation eller skader skal returneres i original emballage.


Reklamation 
Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra Linella Beauty ApS skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Det er din pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse til os herom. Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig i indtil to år fra, du har fået varen leveret. Varer med fejl og mangler, der er opstået pga. slitage eller fejlanvendelse, tages ikke retur. 
For varer med begrænset holdbarhed er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode; der er angivet på emballagen. 
For alt hår gælder det, at der ikke ydes garanti eller reklamationsret, så snart produktet er taget i anvendelse, idet holdbarhedsperioden er afhængig af, hvordan håret påsættes, håndteres og vedligeholdes/plejes af slutbrugeren. 

Ved forgæves reklamation vil kan kunden bede om at få sit hår sendt retur mod et håndteringsgebyr på 50kr. ekskl. fragt som altid er som forsikret pakke efter PostDanmarks gældende prisliste.
Som frisør/påsætter skal du således selv indestå for den garanti, du stiller dine kunder i udsigt og tage fuldt ansvar for, at det hår, du påsætter, er i orden inden ibrugtagning. 

 

Fortrydelsesret

Linella Beauty ApS yder 30 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager varen. Fortryder du købet, skal Linella Beauty ApS underrettes herom senest 30 dage efter den dag, du fik varen i hænde. Du har pligt til at returnere varen i væsentlig samme stand og mængde, som den er modtaget, dette er også gældende for den emballage og infoskilte der er på varen. Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen. Du kan fortryde et køb ved at overdrage varen til postvæsenet. Der skal gøres opmærksom på at returneringen ikke bliver fuldført før der er skrevet en mail omkring returnering på info@linella.dk.

Vi kan kun anbefale at der ved returnering benyttes forsikret forsendelse, da du som kunde her har bevis for afsendelse af produktet.

Hvis det skønnes at varen har været brugt / prøvet frafalder retten til returnering og kunden skal derefter selv afholde udgiften i forbindelse med håndteringsgebyr og fragt. Ligeledes hvis sikkerheds stripsen omkring hårets spænder er afmonteret frafalder retten til returnering. Håndteringsgebyret udgør 50kr. og fragten afhænger af den ønskede forsendelsestype. 

 

Ved køb med Klarna

Når du har købt via Klarna skal du betale den tilsendte faktura / afdrags blanket. Dette er grundet Klarna AB ikke tilbyder returret på betlingstjenester. Hvis du ønsker at returnere varen inden for de 14 dage skal du så henvende dig til kundeservice på info@linella.dk hvor du fortæller om hvorfor du returnere varen, sammen med dit reg- og konto nummer. Når denne henvendelse er modtaget og varen ligeså vil refundering af dine penge blive behandlet. Bemærk af der er et faktura gebyr i forbindelse med køb som Klarna opkræver på 29kr. som skal betales på deres faktura. Såfremt dette beløb ikke indbetales opkræves der rykkergebyr. 


Pris og betaling

På www.linella.dk har du mulighed for at betale med Dankort samt internationale kreditkort. Alle priser i Linella Beauty ApS’ Webshop - på web-adressen www.linella.dk er inkl. moms, men ekskl. porto/fragt. Gældende til Grønland og Færøerne: Betaling finder sted ud fra Post Danmarks "Carry On"(Fly) gældende rater.

Der kan gå fra 4 – 30 arbejdsdage før pengene er debiteret til dit kreditkort alt efter hvilken type kreditkort du har.

For yderligere oplysninger om øjeblikkelig eller forsinket debitering af dit kreditkort bedes du henvende dig direkte til dit pengeinstitut.

 

Personoplysninger
Ingen personlige oplysninger, der registreres på www.linella.dk, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand. Alle informationer opbevares på betryggende vis, og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere hos Linella Beauty ApS. 
I forbindelse med evt. elektronisk betaling bruges en sikker krypteret metode gennem Webshopsystemet. Det er godkendt udbyder med godkendelse fra E-mærket. 
Shopsystemet anvender såkaldte cookies til styring af indholdet i indkøbsvognen. En cookie er blot betegnelsen for en fil, som gemmes på din egen PC. Det er desuden muligt at bede systemet gemme egne adresseoplysninger til næste besøg. Ønsker man på et senere tidspunkt at slette disse informationer, kan dette ske via browserindstillingerne. I Internet Explorer sker det eksempelvis via menuen "Funktioner" og menupunktet "Internetindstillinger". 
Under et køb udbeder vi os navn, adresse, telefonnummer og emailadresse. Disse informationer bruges udelukkende til behandling af ordren. Informationerne transmitteres og lagres elektronisk på ukrypteret form, og gemmes i 5 år. Selve "kontrakten" (købsaftalen) lagres ikke hos os på en måde, så du senere kan logge dig ind og se/ændre status. 
Desuden registrerer vi IP-adressen hvorfra evt. køb foretages. Informationen finder normalt ingen anvendelse, men kan bruges i en evt. politiefterforskning. Alle falske bestillinger politianmeldes! 
Jvf. persondataloven oplyser vi på forespørgsel om registrerede oplysninger, og på baggrund af evt. indsigelser foretager vi sletning i det omfang, det ønskes.